Pomoc

Opłacone lub potwierdzone (w przypadku płatności przy obiorze) zamówienia wysyłamy do 24 godzin od poniedziałku do piątku ( zamówienia do godziny 11:00. Nie dotyczy produktów na zamówienie).

Zakupiony towar pakowany jest w mocne kartony, które w razie potrzeby są wypełniane aby przedmioty nie przemieszczały się i nie zniszczyły w trakcie transportu.



Koszty wysyłki:
Przesyłka kurierska 14,90zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 250zł)
Przesyłka kurierska 16,90zł - płatność przy odbiorze (GRATIS przy zakupach powyżej 300zł)
Paczkomaty InPost 9,50zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 200zł)

 

*Do paczkomatów wysyłamy wyłącznie paczki o maksymalnych wymiarach: 41x68x34cm

 


UWAGA
  Zamówienia meblowe wyceniane są indywidualnie. Koszty dostaw mebli zaczynają się od 30 zł za sztukę (np. fotel fryzjerski)



Cennik wysyłek międzynarodowych dostępny jest na stronie:

www.kalamis.pl/Wysylka-miedzynarodowa-chelp-pol-33.html

 


Formy wysyłki:

Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem:

 



Rodzaje płatności:

Płatności za zakupy w naszym sklepie można dokonać:
- poprzez przelew na nasze konto
- poprzez system płatności internetowych (w tej opcji potwierdzenie o wpłacie otrzymamy już po kilku minutach, co przyspiesza realizacje zamówienia)
- płacąc przy odbiorze

- mRaty

 

UWAGA!

Teraz możesz zrobić zakupy również w naszym sklepie stacjonarnym w Gdańsku.

Zapraszamy na ul. Drożyny 6, Gdąńsk

Sklep Tolia otwarty jest codziennie

Poniedziałek-piątek 8:00-16:00

(ceny w sklepie stacjonarnym mogą się różnić od cen w sklepie internetowym)

 

Rachunki/Faktury:

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon, jeśli chciałbyś otrzymać fakturę VAT zaznacz opcję "Prosze o wystawienie Faktury Vat" przy składaniu zamówienia.

 

 

Zwroty i reklamacje:

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, razem z oryginalnym nieotwieranym opakowaniem.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu  (paragon lub faktura).
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient. W przypadku zwrotu towaru jest Państwu zwracana wartość pieniężna odesłanego towaru wynikająca z zamówienia, jednakże koszty wysyłki pierwotnego zamówienia są przeliczane ponownie i od zwracanej kwoty jest potrącana różnica kosztów wysyłki.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
- nie był używany
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony

Kupując u nas masz 10 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny, zwrócony towar musi być nieużywany i nie otwarty.
Na sprzęt elektryczny udzielamy gwarancji (czas gwarancji podany na stronie przedmiotu).

Prosimy o wypełnianie zgłoszęń reklamacji / zwrotu na stronie www.kalamis.pl/rma

 

 

 

FAQ – Najczęściej zadawane pytania:

 

 

> Ile będzie kosztować wysyłka?

> Czy mogę odebrać towar osobiście?
> Jak dokonać płatności?
> Jak otrzymać fakturę VAT?
> Jak się zarejestrować?
> Zapomniałem hasła, jak się zalogować?


 

 

 

 

Ile będzie kosztować wysyłka?

 

 

Przesyłka kurierska 14,90zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 250zł)
Przesyłka kurierska 16,90zł - płatność przy odbiorze (GRATIS przy zakupach powyżej 300zł)
Paczkomaty InPost 9,50zł - wpłata na konto (GRATIS przy zakupach powyżej 200zł)

 

 

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

 

 

Tak, zamówione produkty można odebrać osobiście w naszym sklepie w Gdańsku.

 

 

Jak dokonać płatności?

 

Płatności za zakupu w naszym sklepie można dokonać:
- poprzez przelew na nasze konto
- poprzez system płatności internetowych (w tej opcji potwierdzenie o wpłacie otrzymamy już po kilku minutach, co przyspiesza realizacje zamówienia)
- płacąc przy odbiorze

- mRaty

 


Jak otrzymać fakturę VAT?

 

Podczas rejestracji proszę zaznaczyć opcję "Prosze o wystawienie Faktury Vat" po zaznaczeniu tej opcji proszę wpisać nazwę i NIP firmy na którą ma byc wystawiona faktura. 

 


Jak się zarejestrować?

 

Prosimy wypelnić formularz rejestracji, który dostępny jest tutaj 


Zapomniałem hasła, jak się zalogować?

 

Prosimy o wypełnienie formularza przypomnienia hasła, który dostepny jest tutaj

 

 

W razie jakichkolwiek problemów z obsługą sklepu prosimy o kontakt - z chęcią pomożemy.

Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel